2008. július 31., csütörtök

Brillante weblog díj:

Hát ma mesés meglepetést kaptam két Kedves Gyöngyöslánytól!
Zsuzsi és Liza is úgy gondolta, hogy méltó vagyok erre a díjra!
Nagyon meghatódtam, és Nagyon Szépen Köszönöm Lányok!!!!


A szabályokról:
1. Tüntesd fel a blogodon azt a személyt, akitôl a díjat kaptad.
2. Nevezz meg minimum 7 blogot, amit szépnek és kreatívnak találsz. Jelezd nekik, hogy megkapták a Brillante weblog 2008-at.

3. Ha lehetséges, tegyél fel képeket a nyertes blogokról.

Az én Díjazottjaim:



Tyto:
Évi:
Brigi
Edina:
Csillagpor:
Márti:
Juci:

Csak így tovább!!




7 megjegyzés:

mgernyi írta...

Köszönöm, hogy a blogomat is beválasztottad az általad szépnek és kreatívnak ítélt blogok közé!
Márti

Csillagpor írta...

Nagyon köszönöm én is a megtiszteltetést!
Mostanában sajnos nem jutok a gyöngyeimhez (új munka, esküvő szervezés), és emiatt nem is számítottam ilyesmire. De ha majd visszaáll a „megszokott rend” az életembe, akkor újult erővel kezdek neki megint! :)
Köszönöm!

Virágné Geiszler Éva írta...

Krisziz nagyon-nagyon köszönöm a díjat, óriási meglepetés volt!
Nem gondoltam volna...:)
Köszönöm!!!

Edina írta...

Krisziz! Köszönöm, hogy beválasztottál, annyira új vagyok itt, hogy nem is számítottam ilyesmire!

Edina írta...

Jelöltelek a Kreatív blogger díjra, nézz be hozzám!

Brigi írta...

Nagon, nagyon, nagyon köszönöm :-)))))))

Krisziz írta...

Lányok!!
Örülök, hogy örömet okoztam a díj továbbadásával!!:-)))