2009. január 15., csütörtök

Kipécéztek!!!!

Még a múlt év végén Juci, Erika, Berjó és Ancsa kipécézett magának.
Köszönöm szépen lányok!!!

Hát akkor a hét dolog rólam:

1.Kos vagyok nyilas aszcendenssel...lobbanékony, hírtelen...néha nem egyszerű velem...

még magamnak sem :-))

2.Azon szerencsések közé tartozom, akik megtalálták életük párját.

Boldog, kiegyensúlyozott kapcsolatban élek, már 14 éve.
Sokkal szebben megfogalmazva:
"A szerelem az istenség jóttevő lehellete;
Boldog, a kiben tisztán ég, s rokon lelket lelhete.
Kivel magát vegyítheti, lelkét lelkébe öntheti:
Édes annak élete."
(Berzsenyi Dániel)

3.Nem szeretek mosogatás után törölgetni, inkább nagyon kreatívan tornyot építek az edényekből.:-))

4.Igyekszem optimista maradni minden helyzetben, és nem hiszek a véletlenekben.

5. Szinte mindíg úgy alakult, hogy mások álltal megunt és kidobott állatkáink voltak.
Jelenleg két cica, és egy, a blog jobb oldalán is látható kutyalány él velünk.
Szerintem nem is tudják a volt gazdák, hogy milyen kincseket "adtak"nekünk......

6.Nem tudok unatkozni, valamivel mindíg molyolok.
Ha nem gyöngy akkor, üvegfestés, szalvétateknika...
de az utóbbi három évben inkább csak gyöngy :-))
Ha nyugiban vagyok akkor vagy könyv, újság van a kezemben,
vagy a számitógép elött ülök, :-))

7. Szerintem legfontosabb az életben a lelki és testi egészség.
Közhely tudom, de szerintem ha egészség van Minden megvalósítható, átélhető vagy túlélhető, kipróbálható stb..............csak az egyéniségen múlik :-)

+1.Minden nap hálás vagyok azért, hogy otthon dolgozhatom.Lehet, hogy kimaradok az élet mindennapi forgatagából, de valahogy nem is hiányzik.



Nincsenek megjegyzések: