2011. augusztus 23., kedd

Miből lesz a cserebogár?


          Zsófy találta ki ezt a kis játékot,
       és Juci engem is meghívott!
Köszönöm!!!
Emlékszem , a karácsonyfára szerettem volna gyöngycsillagokat fűzni, valamikor 2006 novemberében.
Jó kis kínai kásám már volt :-), de mintám nem.....így bukkantam a Nlc gyöngyösfórumára. 
Hát az  maga volt a "fertő" :-)) A kórság, melyet gyöngyitisznek hívnak, behálózott engem is..
..és bár vannak tünetmentes időszakaim, de a gyöngyök azóta is az életem részei.
Csillag nem készült, de itt vannak az első alkotások:



4 megjegyzés:

Juli írta...

:)

Zsófy írta...

Anyááááááám:D
Nagyon jók!!!!Szuper vagy!:-)

Schnappy írta...

Hát ezek a karkötők egyáltalán nem úgy néznek ki, mint egy kezdő alkotásai! Nagyon jók!:)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Jó volt olvasni hogy kínai kása gyöngyöt te sem kerülted el:)Ezek a munkák kezdő munkák? Nagyon ügyes vagy,mit tanultál még ha így kezdted??:)))